...GET WELL SOON..

this entri is specially dedicated to shameel bin ami shamril a.k.a abang bin sirman ... get well soon abang....

masa dapat sms dari ayu the sun ptg semalam... i was about to reach home... i was speechless.... but i did response to kak red immediately....

kt office... aku tak dapat layan jemaah sgt... sangat bizi.. but i did follow them... abang n gegirl demam... gegirl recover lepas tuh... bila dengar abang still weak... aku dokn bercakap2.. kesiannya abang... since i know him as an active... veri active boy.... senang cakap.... aku memang tak bleh dengar bebudak demam... kalau haziq demam... aku pun risau sgt...

tapi bila dapat msg ayu tuh.... aku berdoa jer... supaya takde apa2 yang lebih serious.... bila dapat msg kak red malam tadik.... lagik lah aku speechless... then pagi tadik.... terus baca redmummy dot com....

seriesly.... aku almost cried... tgk first gambar sirman dukung abang.... weak betul..... sebab memang kenal abang yang active..... GBM...korang ingat tak masa kat ruma kak liza ... masa abang lalu depan kita... then kak red suh abang reverse..... adoiiii.... gelak aku.....

so... apa pun.... aku doakan abang cepat sembuh,.... cepat aktif kembali.... dan kak red sekeluarga juga... korang...kita doakan red famili ye.... dan jugak semua supaya sentisa dilindungi..... insya allah.....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London