GOSSIP ..??

gossip...???? emmm sebab pagi2 tuh....sempat tengok tivi... so banyak lah gossip yang aku tau....
actually yang paling hangat... kesah shiela marcia joseph...yang pregnant.... tapi bukan dengan mantap kekasihnya.... biological father masih misteri..hahahah.. tak cukup dengan itu.... shiela jugak ditahan atas kes shabu.... aku rasa ini kes paling hangat time aku kat bandung nih... asyik gossip dia nih jer.... sampai aku bleh tau kronologi nya.... yang mana dia yang stay di jakarta ... dan akhirnya ditangkap semula di denpasar.... korang google sendirik lah.....

majalah genie nih... actually dari siaran tivi jugak.... emm satu lagik kesah hangat pasal kris dayanti yang bercerai dengan anang... hot jugak citer nih.... baru ku tahu... penyanyi lagu sepi tuh... kaka si KD...

best gak paper nih.... siap ada resepi bagai... bukan gossip semata lah maknanya....
fesyen pun ada...
ada jugak kesah gossip hangat masa tuh... kesah penceraian alice norin... alah yang berlakon citer wulan tuh... bukan si wulan tuh... tapi yang kawin dengan budi tuh... alin,.......
emm banyak lah lagik gossip lain... tapi... aku bukan kenal sgt dorang kan... hehehe... nih ejr yang aku penah tgk muka kot.....so tuh jer lah yang aku citer....










Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London