hidangan berbuka yang sederhana jugak...

korang.... i cannot help myself not to post food pix..hahahah.. kan dah sinonim aku dan makanan... ye lah bulan ramadhan nih apa lagik yang menarik... kan... selain waktu maghrib dan juadah nya...hahahaha....
sardin... wooo my fave nih... the whole famili lah suker... haziq pun dah suker... jangan tak caya...hahaha... kadang2 aku masak sardin sambal... sardin masak kicap pun ada tau... tapi since haziq pun dah memang giller sardin... takleh masak pedas2....

ikan selayang goreng...korang tau ke apa ikan selayang...? ikan sardin tuh lah jugak nya...
cucur adabi.... cucur bawang.... best gak sesekali buat berbuka... tetiba rasa macam the most fave kueh plak... apa taknya... semua dok pakat tuju mende nih.... kalau buat lagik esok... mesti tak laku dah kot... hehehe... buat minggu depan lah plak...

ikan cencaru bakar dari bazar ramadhan setiawangsa.... rm6 ... naper aku beli ikan cencaru erk... ntah lah... sbb tak penah beli ikan nih kot..hehehehe
murtabak dan akok.... aku makan akok... huhhhh aku pun tak caya... kalau kat dungun... harap lah aku nak makan kan.. sebab manis yang amat.... tapi arituh... aku rasa... yang kat kl nih... ok... tak manis... bleh lah makan....
asam pedas ikan pari ...bazar ramadhan setiawangsa rm3..
kueh lopis dan agar2 yang kaler2....
ayam percik rm5.50 .... bazar ramadhan setiawangsa... dan hati ayam
korang layan jer lah erk gamabr2 makanan aku nih..hehehe... insya allah minggu depan aku buat entri lain sket lah minggu depan...










Comments

Anonymous said…
cucur bawg mmg best sesekali jpe...sedap.dah lame x mkn..haziq pon suke.jiq mkn byk..asyik suh umi wat "anak burung" je..
adenium said…
anonymous - ada lagik sebungkus tuh... tapi cucur bilis kot... bleh lah nanti i buat..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan