G-E-M-U-K

huh... itui adalah satu perkataan yang cukup sensitip bagik semua pompuan.... kalau lelaki tak sensitip ke...??? tak kot... sebab lelaki nih kalau gemuk pun... lagik ramai pompuan nak kot..hhahahaha... yo lah tuh....

aku kalau puasa bulan ramadhan memang takleh kurus tau.... kalau puasa bulan lain ok... dah tuh... sebab kan aku mengambil banyak coklat sebelum puasa untuk menstabilkan hormon.... membuatkan aku naik berat... dangan buat food review lagik.... huh... aku telah sedar diri nih....

actually dah ada yang komen... kawan aku tuh pun,... dah sebut2 aku nih dah gemuk...lately... dah tuh musim raya nih... banyak makanan yang tak boleh dibuat buat tak nampak...kene nampak korang..... aku nih lemah kalau tengok makanan.....mau taknya.... g umah ayu the sun siap bertambah2 nasi minyak dek kerana... dalca ... rendang padang... ayam masak merah... tuh makan sengsorang... kalau ada teman... mau nya lagik banyak tambah... series ayu... masa u tak nampak.. i dah siap tambah... hahahaha....tapi biasalah kan.. raya setahun sekali.... errr... tapi tak raya pun memulun jugak kannn....

skang... kene lah hati2 balik dengan makanan.... bukan senang nak jaga pemakanan dan kesihatan agar terus berkurang berat badan nih... bagik orang yang pantang tengok makanan ..hehehe....

apapun.... aku sedang beransur2 kurangkan makan balik... dan berusaha menurunkan berat badan semula..... bantu lah aku... jangan lah ajak aku gi makan2 sgt ye... hahahaha.....tapi ... ada list of places yang nak pergi makan sebenarnya lepas raya nih... abih camno.....hahahaha...

apa pun... aku kene kuatkan disiplin diri... nanti kalau baju dah tak muat nak salah kan siapa...??so kawan2 ... jangan lah ajak aku g makan2 ye..hahahaha.... tolong lah kawan korang nih.... tolongggggg... hahahahaha....



Comments

attyfir said…
kalo sid gemuk ...kty ade geng..ekekeke..

selamat hari raya sid..
Mama_anggun said…
hehhee...gemuk pun comel apa...
*ayat yg digunakan utk pancing ko, ajak gi makan lagi...ada 2-3 tempat nih...!!*
Lyn Yusoff said…
omg!!!! Lyn tak suka org kta Lyn berisi.. bila dgr je mula lah hati susah. harus kena diet..

tapi raya ni ramai yg kata Lyn kurus.. mane taknyer.. turun 3 kg.
suka2...
hehehhee

ape2 pun sid.. kena amalkan pemakanan yg sihat.. insyaAllah tak gemuk lah.. just berisi skit je..
adenium said…
atty's - alaaaa kakty...kita gang kuru lah sesama...hehehehe

mama_anggun - yo lah ko.... tapi ada gak beberapa tempat yang kita kene gi... tapi makan secara berhemah...adakahhhh.hahahah

lyn Yusoff - hahahaha... best nya lyn... kalau berat turun... usaha nih...usaha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London