citer lepas raya...

mesti sumer dah masuk ofis harinih kan.... so apa citer lepas raya nih... aku macam biasa... ada event plak kat sini... so... agak kebizian lah kan.... macam biasalah.... so macam mana raya korang...??? ada terlebih belanja ke... hehehehe... biasalah.. kalau time raya... ada jer yang terlajak berbelanja biasanya kan.....

aku...??? hhehehe.. aku skang kan berbelanja berhemahhhhh...hahahaha... berhemah lah sangat kan.... betul... memang aku suka berbelanja... tapi skang aku dah agak berhemah tauuu.... wahhhh kononnya kan... disebabkan bershopping di bandung arituh.... aku dapat save banyak jugak on my keperluan... ye lah... kalau kat sini... nak satu beli jeans...aku kene spent beratus2.... hah kat sana... aku rembat dua pun baru bout rm200 jer... hahh.. mau tak jimat kan... sungguh berbaloi lah...... berbaloi baloi lah..hahahahaha... motip...???? macam nak g bandung lagik... giller lah nih..hahaha

dah tuh... bru nih.... robinson buat sale giler2...aku beli henbeg time tuh...sungguh jimat...hahahahaha... dan cenggitu lh lebih kurang aku berbelanja skang.. tak boros kan...heheheh...

bukan apa... aku dah tamau... kalau lepas raya jer... aku sengkek giller2... macam tahun lepas2... belajar lah dari pengalaman kan..hehehehe.... errr... atau adakah ini kerana... aku sungguh tak sempat nak shopping raya hari tuh.... hahahhaha... itu pun ye jugak lh kan.... hahahaha...

kakitangan kerajaan... sila lah berhemah.... bulan 10 nih gaji awal lagik.... lepas tuh... nak tunggu ujung bulan 11..... hahahaha... menangis lah kalau dah terboros kannnn...aku alh.. sebab kalau dah terboros.. takde sumber dah nak korek.....hahahaha... tuh sebenarnya... yang buat aku macam tak nampak jer barang2 yang nak dibeli.... dugaan besar tuh nk tunggu gaji bulan 11....

aku memang serik lah macam tahun2 lepas.... dah ada baju 2 3 pasang pun... last minit g jalan2 pun merembat jugak.... lps tuh mula lah dok kira2... mana duit tol... duit minyak... duit nak makan... duit itu ini... hahahaha...adoiiiii... aku dah serik... dah serik... semoga aku akan terus serik..hahahaha

biasalah kan... kalau lepas raya... semua dah dok kira2 duit.... bukan untuk shopping lagi dah... tapi... untuk hidup..hahahh... ini kes aku lah dolu2.... semoga tahun ini... takde lagik pengalaman ngeri itu.... aminnnn...heehehe




Comments

attyfir said…
BESH AR SID SOPINK KT BANDUNG..HUHUH.KALO TIME KIRIM..HEHEHE..
assalamualaikum kak sid.

maaf tumpang tanya, boleh ke nak order cornflakes pedas tu lepas raya?
adenium said…
atty's - heheheh.... kalau duit lagik banyak..lagik bestt kakty...

cik syahira - boleh dik...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan