KARTIKASARI

korang... kartikasari nih.. adalah bukan kakak aku ye,... walaupun nama kitorang seakan2... mayangsari ngan kartikasari... emmm mungkin kami sesuku lah... ntah lah... tuh belum lagik mergo sari... dan yang lain nya... memang takde kaitan ye,.... kecuali lah kalau kartikasari nih dari padang.. sebab susur galur ku adalah dari padang... aku tak sempat nak tanya plak masa tuh...
kedai nih mungkin agak femes lah dari amanda ...ntah lah... mungkin ikut taste jugak lah kan...

tapi kartikasari nih... bakeri nya besar... so lebih banyak choice lah... dan di kartikasari.. doarng guna keju kraft...
kueh tradisi pun ada... nasib bulan puasa... so aku takde lah menerai... aku kan suka menerai....


kerepek pisang yang memang aku tak penah jumpa kat mesia.... tapi aku blom terai lagi.... nampak macam sedap kan......inovatif dan creatif dorang nih... pisang n cheese......
lagi satu kan... pacakaging dorang... walaupun nampak sempoi... tapi kemas dan menarik jer nak beli....

kalau maa balik tuh.... kat airport...tgk ada jer masing bawak plastik kartikasari nih..... sebab tuh aku kata... kalau g bandung.. mesti kene beli brownies nya.....






Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan