TAG

jom layan tag...... kali nih kakty tag aku......

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
it’s my life… sebab asalnya dulu aku tulis nih untuk diri sendirik jer… so kesah hidup aku lah kan… but now aku share kesah hidup aku ngan korang summer…

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://adenium.blogspot.com/
series… masa aku nak letak nama tuh.. mcm2 nama yang aku suka dan agak berkaitan aku nak letak...tapi sumer taken..last2..letak nama jalan...hahaha

3)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
skang takde lah rasa cenggitu.... tgh semangat nak berblogging lah katakan....

4)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
pendapat...??? ... aku memang tiap ari masuk blog kakty... unless... aku memang takde internet connection..atau..memang damn bizi yang buat aku memang takde g blog sesapa.... sebab bagi aku... aku suka tgk kakty dok citer pasal life dia jugak... dah tuh... anak kakty si fir tuh..macam haziq jer... (errr apa kaitan nih....)... kata org ada lah tarikan untuk aku selalu singgah ...hehehe

ok kakty... dah jawab nih... :-)

Comments

Amiha Ayu said…
sib baik x yah pass pass kan? ayu bnyk gila hutang tag ni! :(

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London