TAG

The rule says:#01; -
Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia.
So.. here's the list of 10 things about Dr Ubi

1. she's a Uni lecturer
2. She just completed her doctorate (jeles seyyy)
3. kecik molek jer org nya....
4. veri nice person... kalau tak takkan aku bleh kawan ngan dia sampai skang.....
5. coffee lover... addicts... hehehehe
6. kinda very focus n determined person....
7. anak ganu yang sungguh suka pantai2 kat trg ....(aku rasa..aku tak salah...heheh)
8. aku attracted ngan apa yang dia masak... wpun tak pernah rasa lagik... kalau tak caya tgk kat blog dia....
9. sangat suka makanan jepun...
10. i'm very sure she know her self better..so the rest i left to her....hehehe

#02; - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara about yourself.

(nih part yang aku tak suka..hehe)
1. aku sgt suka makan tapi berusaha untuk kurus...
2. aku sgt suka berjalan2..tapi kurang kemampuan untuk selalu berjalan....
3. aku sgt suka shopping ...tetapi selalu jer broke lepas shopping....
4. aku tak reti drive kereta manual... perlu belajar tak..kalau aku dah selesa ngan kereta auto??
5. aku sgt suka tgk human behaviour.... kadang2 takut gak...kalau org perasan kita tgk dia... mau kene lempang plak...
6. aku sgt tak suka orang yang tak punctual for no reason
7. salah satu fave past time aku adalah memasak... wpun tak reti... dan orang cakap...dorang tak caya aku suka masak....
8. aku tak suka membaca
9. aku selalu berada di dalam dunia aku sendiri.... tetapi sesekali tetap melihat dunia luar... korang paham ke..hehehe
10. sekali aku sayang.... tak kan aku tak sayang tanpa sebab....

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names so that U'll know... do they really know U...

emm pe kata aku pilih orang yang tak kenal aku ...heheheheh

1.ayusolo (tetiba jer beb terfikir nak tag ko..hehehe)
2. kojah
3. nurulizati
4. kakty
5. Munirah
6. Aan (nih pun satu tetiba jer rasa nak tag..nak suh dia rajin..heheh)
7.mimie
8. kak yaya
9.jivebumz
10adik aku yang ada blog



Comments

Amiha Ayu said…
lega x kena! fuhh!
adenium said…
*ayu* - tunggu tag lain baru nnt sid bagik..hehehe
kojah said…
adoiiii...wat2 xnmpk la...
adenium said…
kojah - haiippppppp!!!!!
ubisetela said…
hey, thanks 4 responding.

oh yes, pantai ganu best.. pantai penang.. errrr... i dont feel like going pun!


*ko tak jadi dtg hari tu, aku ingat nak bagi t-shirt all blacks ko + fridge magnets tu.
adenium said…
ubisetela - Fm ngan all black tshirt..??? nakkkkkkk

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London