p-e-a-c-e

lama tak tengok haziq kan... so arini korang layan jer lah gambar haziq....










Comments

atty's said…
ekekekekeke..haziq..confuse ye..lelama nanti biasa ar tu..
Wawa_Nadwa said…
tembam nye dak ni.
nk tubit2 je lengan dia tuh.
hahahah!
=P
kojah said…
geramnyaaaaaaaaaaa!!
*ayu* said…
x brkesempatan lagi nak jmpa budak tomey ni... isk isk isk..
zOe said…
haziq confuse? ..playgurl tul laa mamalongnya ni ...haha ..opss no laa ..sid ni loyal orgnyaa..untung laa mr bodigad dpt gf gadis melayu terakhir nih ..

sid sok mu belanja aku nescafe ais kantin :P
adenium said…
atty's - skang dah tak konpius.. tapi ngada2.. saja nak bagik mamalong dia marah..heheh

wawa_nadwa - wawa... kalau cubit dia nnt dai cakap...'kak wawa nakallll'

kojah - geram ke... hehehe

*ayu* - ayu.. kalau cakap kat dia tomey..tomey..tomey... wahhhh suka lah tuh dia... perasan dah jugak skang nih..hehehe

zoe - gadis melayu terakhir... err..zoe..ko nak nescaffe ais jer ke.. william tamau ka...hahahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam