kuruskuruskuruskuruskuruskurus

korang... dah citer pasal makan tak hengat... nih kiter citer pasal nak kurus plak... well... biasalah kan.. being a woman... tak larik dr nak kurus...nak cantik kan..... kalau sesapa yang baca blog redmummy mesti dah tau lah kan..... actually aku nak citer pasal SIY nih... slim it yourself... wahhh bleh dapat test product nih tak..hehehehehe bersungguh2 tuh membaca maklumat...kang silap2 kang tak kurus..hehhe
dah konpius pulak.....
kecoh nih pasal SIY....
ini pulak clenz ... kitorang dapat cuba.... dorang sumer dah try malam tuh... aku plak baru cuba ahad arituh... nampaknya works well on me... tapi SIY tuh tak pasti lah.... bukan apa... respon kat badan masing2 berbeza kan... tapi kalau mende2 yang untuk kurus nih...memang lah harus aku nak cuba...heheheheh
moskel... apa muka ko camtuh yan.....
motip gambar nih...???? sebotol clenz tuh...sama ngan rege blow rambut rose..hehehehehheh
kalau aku citer...nnt korang tak minat nak cuba.... apa kata ko baca nih for more info....





Comments

haya_yaya said…
gigih tul yan mkn SIY tu...dia kena sedut trus ke pipi...hahahaaasori yan...ko totap comei yan ooiii..kombong ko,kocut ko...den suko kek ekau..
Diana-k said…
kak yaya...
i lebiu lah..
ekekekekeke

maluuu..
kembang montott...
atty's said…
singgah jalan2 sat..
adenium said…
haya_yaya - errr....silap blog ke.??hehehe

diana-k - silap blog jugak ke..heheh

atty's - ngulor ye kakty...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam