my village barok

hah korang...sampai muntah lah korang baca citer kuching aku.... seminggu kay aku nak citer pasal kuching nih..... dah kata pun 1st time g bercuti2 kat kuching kan....heheheh....
nih aku nak tunjuk or kenalkan satu tempat makan nih..... - my village barok -
tempat nih kat kg gersik... alah... kalau dari water front tuh...korang naik sampan... sampai lah.... kalau korang nak tau... everynite aku ngan my kazen dinner kat sini... wpun airnya tetap laici lemon.... tapi makanan yang berbeza lah ye.... tasty food kat sini... tuh lah sebab kitorang bleh dtg tiap malam....dah lah kene naik sampan.....


cantikkan...




plan nak makan kat sini.... dah g 2 orang... mana ada nak duduk sini nya... sbb malam2 mostly penuh... so kene lah konsider orng yang dtg dlm big group jugak kan...
JJCM pun penah dtg sini....

kuching waktu malam....





Comments

RaYzeef said…
SID..ko ni asyik makan jer...bila nak suruh aji rahim dan abe radja belanja makan???
adenium said…
raziff...ntah lah... abang2 kita tuh..nak tunggu u ada sama kot... bro how's ireland???
kojah said…
sisssssssssss, mane adiah nih??tade ek =(
Ruby Alias said…
barok? ..ermm honestly sid .the place is not that tasty n kinda xpensive gak ..tuh local la komen ..kalau nak ok lagi kalau makan hidang can go eat at d stalls lining up near the tebing sungai tu ..ada satu gerai pak man ker aper ..

aku pulak dah bias takleh la nak advice mu ..aku kat kch dok cari gerai nasi kerabu jer haha..terbalik ...tapi part teh c 3 layer and ribena sprite tu mmg kesukaanku juaa ;)
joegrimjow said…
bile la nak sampai ke sni...
adenium said…
kojah - la... tak pesan...tak beli lah...hahahaha

zoe - ntah lah... my taste lah kot kat sini... weii.. not to say expensive la.... cuma up sket kot dri gerai yang line up kat tepi tuh..hehehheh.... tapi aku sukerrrr
aku nak belajar buat tea c tuh la...hahahah... ribena sprite senang jer kot...hehehe

joegrimjow - joe.. jom lah kita gi sana... :-)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London