citer besday lagi...

huh... dah nak abis pun april... tak abis lagik nih nak citer pasal besday aku kan.... actually ada lagik coming citer paal besday nih...heheheheheh
ini kotak ke hapa aku tatau lah .... brooch...n ...blue box nih dari ayu... bleh buat isi barang2 kan.... wahh ayu....ko macam tau jer aku skang nih ajdik kaum nomad...yang dok byk rumah dan pindah randah...heheheh...sgt sesuai letk dalam bilik sewa ku... tapi kan ayu.... takde der aku nak letak dlam bilik kecik ku itu.... sebab sungguh suka... aku letak dlm car boot... ye lah... kereta ku rumahku kan..hehehehe... so macam2 lah bleh aku letak....thanks ayu
kalau korang ingat tak.. aku penah buat entri pasal oldies nih... malas nak link... masa aku citer pasal skidrow tuh kan.... masa tuh rose ada lah komen... tup2 ... a day before kitorang jumpa tuh... rose call aku... mana yang aku nak kan... tadaaa... dapat cd2 nih... suker....dok layan lagu2 lama... aku suker..hehehe...thanks rose
brooch ijau nih..kalau aku memang aku tak beli... naper.... aku nih kan kalau nak beli brooch ke hapa... kalau tak itam..putih... atau merah... tapi dilla bagi aku ijau... aku suker...naper...?? sebab aku baru beli kain nak buat baju kurung kaler hijau... so nnt bleh lah match kan.... pandai lah ko dila... aku suker.... kalau tak mesti baju ijau ku berbrooch dila
kain kebaya biru nih... dari kak blue... opp... kak red... wpun fave kaler aku merah... tapi takkan kak red nak bagik merah kan... dah dia diva merah.... tapi aku tgk cantik plak kaler biru... emm macam nak tukar fave kaler jer plak... kak red... kata pakai masa majlis bertandang... emmm tak bleh tempah lagik ke kak... baru jer nak g tempah..hahahahahah.... nih nak buat kebaya... so harus lah lagik kene kuruskan badan..hahahahaha....thanks kak red
err... am i missed some1 out...??? heheheh.....yan!!!... yang bagik cupcakes tuh... sbb ko kata aku tua... malas aku nak tempek banyak kali.... heheehhehe..anyway... thanks yan
THANKS GBM...





Comments

kojah said…
dah byk dah adiah, so xpyh la sy bg adiah lagikk...=P
atty's said…
beshnya sid..dpt diah banyak..
adenium said…
kojah - haippp!!! aku tgh tgu hadiah ko nih...heheh

atty's - tgh tgu dari kakty jugak nih..heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam