M-A-P-S

MAPS - My Asam Pedas Shop.... nih lah kedai asam pedas linda onn tuh.... kat depan tesco ampang... bkan kat dalam erk korang,.... yang dalam tesco tuh chicken rice.....
actually GBM ada tiap bulan ada lah take turn untuk open table.... kali nih rose punya turn... aku pun tak ingat macamana asam pedas nih jadik pilihan.... dan kebetulan pulak... open table kali nih... sambil celebrate birthday aku.....thanks u all.....

kak red , ayu the sun, dila dan aku adalah yang sampai agak dahulu... kak red paling awal weiii..heheheh.... yan macam biasa lah kan... the last person to arrive.... tapi ada excuse lah... dia dtg dari seremban...hehehehehe

masa aku sampai tuh kak red ngan ayu dah order few dish....sayur...asam pedas.... ngan soting bakar

close up sket sotong bakar yang sedap itu...

nih asam pedas nya...nih dila punya asam pedas ikan kembung.... korang boleh lah pilih ikan ikut kesukaan korang... ikan pari ke..ikan merah ke... ikan apa ntah lagik... aku tak order asam pedas... tapi dok raa gak dila nya sket....

ini ikan pari bakar yang aku order....
fish ball soup yang aku order... sungguh plain.... aku kan taknak makan nasi... hehehehehe
nih dessert.... aku rasa macam sedap... tapi yang lain... macam makan tak makan jer... kitorang order 3 dan share saja....
nih cupcakes.... sponsored by yan ..tua ke aku.... ???
tadaaaa...ini lah .rose yang bertanggungjawab men-sponsor dinner itu... thanks rose
kalau korang tanya asam pedas kat situ...aku yang byk dah cuba asam pedas nih... aku kata ok lah... takde lah kene ngan selera aku...sebb ada lagik tempat lain yang aku penah cuba yang lebih sedap.... tapi tekak korang aku tatau lah kan...heheheheh






Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan