kesah gelang...

"anak ko ke sin..(ye ke bapak dia nama sin???) " "emmmm..." " kerja apa dia...?" " jual gelang" " emmm"

heheheh...selingan jer.... bukan citer gelang tuh lah.... tapi kan korang...kalau korang tau aku.... mesti korang tau...aku sgt suka mende2 cenggitu...... baru je aku dapat tuh..... wpun kawan aku tuh beli dah lama.... dari philipines..... alah..nih kawan aku yang aku nya 'dinner buddy' masa aku dok ttdi dulu tuh..... malas aku nak link citer pasal dia... kalau nak tau..korang korek lah balik entri lama2 tuh... tak payah lah... tak penting pun.....

ntah camner... aku terjumpa dia arituh... dia teringat...that gelang ada lam car dia... so dia bagik... dan sempat lagik komplen..."everywhere i go... u asked me to buy something for u.... when i came back... u didnt come n c me... n never collect the things..bla..bla..bla...' .... dia kata dah macam2 bende yang aku kirim..dan ntah merata2 dah dia letak..hahahah.... tshirt lah..itu lah ini nlah...last sekali dia kata... Fm dari amsterdam.....

tapi bukan itu yang aku nk cerita.... itu semua cerita dulu2... tapi ini ada cerita baru....

mesti kawan aku tuh dah taknak kawan aku lagik... kesah nya... aku tgh tension... keadaan aku yang stress...tension...sedih.. dan macam2 tuh.... telah membuatkan aku unintentionally (betul ke word aku nih...) buat dia marah.... tetiba few minutes after aku buat dia marah.... aku perlukan pertolongan dia... korang tau... dia terus tolong aku tanpa ada alasan tau... dan bila dah make sure aku ok... dia bla... sbb dia marah kat aku....

semalam... aku text lah dia mintak mahap... mintak mahap yang bersungguh2.... tapi dia tetap marah... dia tak cakap lah dia marah... tapi... aku tau dia masih marah.... aku pun tatau nak buat camner lagik.... dah lama kitorang kawan... dia memang kawan yang baik... sayang nya kalau aku hilang dia sebagai kawan aku.... tapi..dia patut tau kenapa aku jadik macam tuh.... ntah lah... sebab seseorang ... aku hilang semua nya... hilang seseorang...hilang kawan... dan macam2 lah....

aku sedih... :-(





Comments

Amiha Ayu said…
sabar dulu sid...
bagi dia ruang nak sejuk dulu, k?
adenium said…
*ayu* - emmm.... harap2 sejuk lah dia.. :-(

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London