dialog apa nih...

cuba lah korang baca dialog-dialog kat bawah nih....hehehehehe.....

"Air asam tuh buatan ayah saya sendiri...ciptaan yang kedua terbaik darinya untuk dunia.....so apa yang terbaik...me"

"Imran, panggil saya kak farah ... kak farah??? Weird lah....i 26 thn u 24 plus not weird"

"Ini takde kene mengena dengan client u.... abis tu kenap bertanya...ntah lah cemburu agaknya..."

"Betul kata pepatah inggeris...only the good die young...so i tak perlu bimbang lah... aku binatang jalang.. aku boleh hidup seribu tahun ...(khairil anuar)...modestnya..atau saja nak mengumpan compliment agaknya...compliment? compliment apa...Imran u r good ... i think u r the brilliant business mind...."

"Oh dear....does that mean i’m gonna die soon..??? i kata u brilliant...i tak kata u genius.."

"PM – pergi mampus"

"farah dan saya saling mencintai...dalam segala niat dan rasa...dia adalah isteri saya..Cuma kami belum dinikahkan je"

"i dua tahun lebih tua dari u imran... i miss u farah...i pangkat kakak bagi u..."

"sekarang ni takper lah...u 24...i 26...not too bad...tapi bila u 54... i 56...u 64...i 66...u masih lagi lelaki tampan..i dah berkedut seratus...i sedar... i tak layak untuk u kan....what..?? ye i tak layak untuk u... tak sepatutnya berdampingan dengan u... shut up..sesungguhnya i tak layak menyembah dikaki u...i say shut up... i tak sepatutnya menyimpan apa2 perasaan pad u...sebab i sedar... i tak layak... will u shut up..."

"tiba-tiba...spaghetti you rasa masam..."

"farah..ya.. i luv u...i luv u too... i luv u luv u luv u"

"U ni square sgt lah.... dari dulu u dah tau i sememangnya square.... abis tu si budak mentah tadik tuh tak mengapa?..what your problem.."

"Abah apa dia love...? love? Love fara hanum ialah satu perasaan yang hanya boleh dirasai apabila kita merasainya ... apa lah abah cakap ni..suatu hari kau akan merasai sesuatu rasa yang kau akan kenali sabagai love sayang"


korang tau tak dialog tuh dari citer apa...???? agak2 citer apa....??? kalau nak tau... aku emmang suka giiler citer nih...masa zaman skolah dulu....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London