futsal

korangggg...nih nak citer pasal futsal plak...wuiii dah lama giller aku tak tendang bola seyyyy... 3 thn lebih kot... dolu2 ada teringin nak main futsal..tapi tak berpeluang... errr... macam mana plak aku gigih main futsal dulu.. dan macam mana aku bleh terjebak...??? kesah lama kan... takyah citer... yang pasti..aku nak main futsal semula lah..heheheh

camne bleh main malam tu.... gang2 sekolah aku lah kan... saja lah nak main futsal.. ngan gang mana ntah... biasalah malam keje... susah nak kumpul ramai2... mana2 yang ada jer lah kan.... untuk team lelaki.... aku bawak sorang pemain import untuk kengkawan lelaki aku.... aku bawak bodiguard....

baju serba hitam tuh la bodiguard..

hah tuh aksi bodiguard...
nih nak bagik credit sket kat bodiguard nih... berapa ntah dia score... sampai ada kawan aku yang tanya.... dia memang main bola ker.... ye memang lah (jawab dengan bangga nih... chewahhh... ada motip ke...???) ... dulu lah kan... dia footballer since sekolah lagik... main sampai state.. selangor lah mana lagikkan....
so lepas nih aku memang nak mula main futsal semula lah... motip..??? heheh... tentu lah untuk mengurangkan berat badan termasuk dalam motip aku tuh....hahaha





Comments

atty's said…
kty lagi lama tak main bola2 nie..huhuuh..bertaun ..5 thn kot..
haya_yaya said…
FFUUHHHH....aksi kelibat2 gitu..
hahahaaaa....tambah tenaga tu deknon...;p
adenium said…
atty's - jom lah kakty..kita main semula... :-)

haya_yaya - oppsss..muahahahhhahahaha
Liza said…
nak join gak main futsal!!!
adenium said…
liza - tuh lah,..macam nak organise futsal jer kan..heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam