dah redeem ke

korang... dah redeem ke.... voucher jusco...??? aku baru arituh g redeem.... tahun lepas kau memang takde sgt lah aktiviti shopping..... dah agak pun... mesti dapat tak banyak nya..... aku dapat rm80 jer... tapi ok lah kan... dapat gak....heheeheh
so... sesapa yang belum redeem... baik g redeem cepat sebelom jun kot kalau aku tak silap....



Comments

haya_yaya said…
lame dah tak tgk voucher ni..biasenye setahun sekali mendapat dr kampeni...huhuuu....kena tunggu raya la ni..
adenium said…
haya_yaya - sonok lah klau kampeni bagik.... bagik sini sket bleh....heheheh
itangmanih said…
bkn sekadar dh redeem,siap dh abih guna dh...redeem terus guna...hehehehe
atty's said…
lom lagik ..
adenium said…
atty's - cepat kakty gi redeem... kalau taknak bagik saya pun ok..heheh
adenium said…
itangmanih - hahah..itu yang tak tahan..kiter nya pun dah selamat..heheh
BaiDuRi said…
wahh!! Kalo RM80 tu pun kira sikit, abis tu yg saya ni dpt RM20 jer ni camner?? kira ciput je lerrr ye??huhuhu..tu pn rasa mcm byk sgt dah melabur kat JJ nih..

kite pon dah abisshhh dah guna..
adenium said…
baiduri - hehhehhe... penah gak dapat sikit... tapi penah dapat banyak..heheheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam