dessert

dessert's bar ... emmm dah lama aku nak singgah sini..... tapi tak nyempat jer... masa g solaris ngan my buddy pun... nak makan situ... tapi dia nak heavy meal... and we definately opt for dinner...
tapi ptg tuh...aku yang memang kurang berselera nak makan...(ecehhhhh...).. tapi lapar tahap gaban jugak... abis dah selera takde... so aku cuba lah g situ.... cuz... bleh minum yang menggemukkan... opppsss.....


wahhhh...ada set meal.... tapi dlm keadaan hari tuh...aku tgk2...tgk lagik.... dan lagik... tapi takde yang berkenan.... dah kata pun selera takde kan...... murah jer set meal nih....nnt lah aku g try.... rose jom g tea kat situ...tuh yang dekat opis u tau...hehheeh
nak bagik kenyang dan bertenaga.... aku ambik lah smoothie nih... belgium chocolate banana.... besttt..... burrpppp...kenyang.... i love belgium chocolate...errr... i luv chocolate lah sebenarnya.....

the scones with jem... aku kene paksa makan gak satu dr scone itu.... ingat scone... ingat citer 10 thn dulu.... dia tuh suka scone... so aku pun pantang lah tgk scone mesti belikan for tea... hahahah
lemon tea.... macam best jer kan.....
aku macam tertarik kat snack tuh..... aku test macam best jer... try red apple... tapi aku rasa kalau green apple mesti best... sebb dah sold out.... so tak lah beli... 'guilty free' punya snack tau.... name pun healthy snack.....
wahhh skang nih....kononnya...semua nak yang healthy..... tungguu... lagik seminggu dua ..aku kuarkan entri pasal healthy.... awalnya iklan...hehehe







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London