rezeki lagikkkk

korang....dah kenyang makan... tangan pun berat tau....ada rezeki lagik....hehehhe...hah tengok tuh redmummy...penuh tangan tau.... rose... sebab u dtg ngan i.... ooppppsss...i dtg ngan u....hehe... tak sempat i nak snap gambar u membawa guni santa tuh ye....(pinjam word ayu the sun...heheh)
dari kak red.... thanks akak.... mcm komen yang lain lah... byknya akak bagik.... seronok....... ada telekong.... bag tuh... ngan body gel..... kak red... bodiguard kata 'wanginya.... ' ..suker...suker.....
tadaaa...ini rose bagik dari bandung.... suker..suker.. ada magnet fridge...ngan rantai tuh.... bertambah koleksi aksesori dan FM ku.... thanks rose.....siap hambik gambar atas paper bag HRC ye..heheheh

tadaaaa... ini gegirl.... teh liltle diva.... wahhhh kali nih gegirl dah berborak2 ngan kitorang... before nih.... senyap jer... kiut betul budak kenit nih.... tambah dengan gelagat dia..... nak tau camner keletah dia...??? baca kat sini ye.....
to all of u... walaupun kita baru kenal... tapi rasa macam seronok sgt...sebb RM ada lagik project yang akan datang.... so.... kitorang masih lagik akan menyumbang tenaga selagi mampu... project apa.... korang kene tunggu lah..hehehe



Comments

bestnyer dapat souvenir.. hehehehe
atty's said…
besh nya dpt diah..projek apa le tuh..
adenium said…
mimie azim@sk - hehehe...kite sukerrr....

atty's - projek tuh kene tunggu sket...hehhe... so jom sesama kita bagik support....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam