penjelajahan GANG- III

korang... meh kita sambung citer pengembaraan aku..hehehe... wpun mende nih berlaku ujung minggu... tapi sebab blom abis lagik nak citer...so aku cter jer lah.... actually,... dah lama aku tak stay at my place.... skang dok kat umah my sister... with haziq kan.... so.. normally ujung minggu aku balik lah umah...
dari last week ingat nak kemas umah... tapi last week kazen aku ada dtg stay at my place... so aku buat lah minggu nih.....

singgah sini... carik bfast.... dah lama tak g pasar.....




takde lah beli ikan sumer tuh pun.... sebab aku tak stay @ my place kan... so..ntah bila lah plak nak masak tuh nanti kan.... just beli something untuk bfast ngan buah jer....
dah lama tak kemas umah... penuh habuk.... aku yang bukan lah rajin sangat nih... terpaksa lah buat... abis ..dah tak sanggup nak dok dlm keadaan yang berhabuk tuh... actually umah aku takde lah bersepah sagt... abis yang buat sepah pun aku jugak kan...tapi habuk lah tak tahan.... masa aku stay sini... dua minggu sekali mesti aku bersihkan... sapu..mop bagai lah.... paling tak pun... kalau byk sgt hal ...sebulan limit lah... kalau tak aku rimas...heheh
semalam... aku sempat kemas bawah jer... hehehe... ngan buat laundry sket... next week lah kat atas kan... sebab tak sempat..... err.. kalau ada sesapa yang volunteer nak tolong aku kemas best jugak..hehehehe
































Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London