penjelajahan GANG -I

sabtu hari tuh aku g shah alam... gi jalan2..g makan2... nampak entarance tuh...??? hah..aku bukan nak g main golf tau...hehehe...sejak bila plak aku reti main golf nya kan....nih aku datang nak makan2 lh kat sini......ada invitation ... aku datang lah....


malam nih pun ada lagik invitation untuk makan2... huh... hujung minggu... asyik makan jer lah keje kan.... dah rezeki kan.....
malam sabtu tu kat shah alam jemmmmmm giller... sebab ramain orang nak tgk bola kat stadium... selangor lawan kelantan ke.... err... ada sapa follow...??? sapa yang menang erk...??

















Comments

Liza said…
tak gi ler tgk bola skrg sejak duduk hujug dunia nie, selangor memang but ada gaduh ler, tu yg tak syok kan
kojah said…
mls dh tgk bola mesia nie..huhu
atty's said…
tak follow ar mayang..dah tak minat..bola malaysia nieh
adenium said…
liza - saya tak penah g pun kak... tak suka sesak2 nih..heheh

kojah - heheh..sama lah kita

atty's - haah kan.. heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam