dungun - II

sambung lagik citer dungun.... masa nih aku stop kat tepi jalan menghala ke kampung aku tuh... stop jap.... ambik2 gambar... makan2 gak tuh.....

actually... before lalu kat jembatan baru tuh...aku g pasar dungun.... g carik barang2 nak bawak balik kl sket... biasalah kan... kalau balik kg nih.... ada lah barang2 kiriman nak bawak balik kl.... emm tak lupa jugak...aku beli sata... saja makan2 kat tepi jalan....
ada sesapa yang tak penah tgk sata... tgk tuh...kat bawah tuh.... macam biasa..ada tangan yang tunjukkan sata tuh.... tq mr bodiguard....

apa ke hal aku nih.. balik kg pun carik kfc... dah lah hujan plak tuh.... no lah... actually my younger sister... ada kem add math cuti skolah nih... n dia stay kat skolah nearby.... biasalah my youngerst sister tuh.... kalau bab makan nih... ada jer komplen....malam before tuh dia komplen lauk takde lah..itu lah ini lah... siap suh aku dtg hantar food... ok lah kan.... tempat dia dekat jer...
kebetulan ujan... dia pun tak spesifik nak makan apa.... puas pikir...hah beli kfc jer lah senang..heheheh

korang.... tgk sign board tuh.... 'mayangsari'... actually masa lalu2 tuh dah byk kali aku nampak... tapi asyik tak sempat jer nak ambik gambar.....tetiba..kat satu tempat tuh... mr bodiguard siap berhenti bila nampak signboard tuh.... again tq..hehehe
nih kat pantai telok lipat.... ombak besar lah... dah lama aku tak lepak2 ngan famili makan2 kat pantai nih... nama pun aku dah lama tak balik kan...kalau balik pun sebab ada urusan..dan sgt kejap....

pantai kat trg nih...normally tak boleh mandi... sebab pantai bukan landai... curam tau... tetiba jer dalam....





Comments

haya_yaya said…
uwaaa...sata....my peberet..
kalo g ganu ke,kg kemaman ke,sure bli beplastik2...sedap banget...
adenium said…
haya_yaya - tuh lah... org ajak balik tamau ikut.... heheh
Liza said…
i love going to the east coas, usually that will be our favourite holiday destination
adenium said…
liza - best lan beach....tapi jgn g musim ujan... seksa..heheheh.....
kojah said…
mr bodyguard cpe kak??
adenium said…
kojah - siapa..???? majistret... ahli music...jual batu...???hehehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan