dungun - I

korang...jom citer2 pasal kampung aku sket.... errr...citer2 pasal dungung lah ye.... nama kampung ..tapi aku seriously bayk tmpt kat dungun yang aku tak tau jugak la.......
pagi tuh... aku ada a few aktivity yang nak buat.... nak visit pusara arwah ayah.... visit my aunty yang sakit ... n g beli breakfast.... tapi ..tempat yang ada byk pilihan bfast ..yang aku suka tuh.... tutup lah plak... frust lah.....

ini gmabr sungai.... sebelah sana tuh kampung aku... dulu umah nenek aku kat sungai tuh lah... tapi dah takde sapa kat sana skang.... kat sungai nih pun...dah more than 10 years kot aku tak gi....
ini gambar sekolah keb Pulau Serai... aku penah skolah kat sini dulu... sempat ambik gambar nih sebab aku benti lagik beli bfast kat depan skolah.... sebb ada yang aku carik tak jumpa kat kedai 1st tadik...
jambatan nih....jambatan baru siap.... kat pasar dungun... sambung ke kg seberang pintasan... kalau dulu... dorang kene guna jalan jauh lah nak g pasar...atau dorang naik bot....

Raja Wali tuh hala ke my kampung....








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan