k.o.t.a.k

kotak apa tuh... nampak cam biasa jer kotak nya kan... actually... nih door gift masa kawin 'anak' kazen aku... kotak tuh di wrap tau... ngan macam2 kaler n patern kertas tuh la... woo leceh jr aku rasa kan..... lps tuh nak letak ribbon sumer...tapi bila tgk macam2 kaler sumer tuh..macam cantik jer...
hah dalam nya..ada bahulu... asam boi... ngan sweets.... asam boi..??? aku tak penah jumpa lagik... apasal asam boi nih...kazen aku nih pun...mentang2 lah pregnant..hehehehe
dah lama tak jumpa wedding reception yang kasik telur letak dlm plastik kaler2 tuh kan... alah yang org buat bunga manggar tuh.... kalau zaman dulu...itu jer standar kan... lps tuh aku ingat..letak dalam kotak ker lah plak... masa tuh dah nampak lain dah tuh... tapi skang...emm macam lah plak.....











Comments

Unknown said…
macam2 gift yer skg nie kan.. mau bajet melambung kalo nak kasi kotak cm gini nih :d
adenium said…
jivebumz - actually itu kotak kosong yang di wrap lagik... huh... bukan bajet jer kan... time nak buat tuh jugak....heheheh
Harry said…
tak pernah tgk door gift orang kawin ada macam2.
adenium said…
harry - hey..come tak penah tgk...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan