makan-makan@kuching - II

korang... sambung lagik nih citer psal makan.....kat bawah tuh.... tea c special... dia ada 3 layer.... gula melaka.... susu cair... n tea.... dah 2 3 kedai aku nak asyik takde jer... abis lah.... apa yang abis aku pun tatau...gula melaka dia tuh kot.....


udang nih rm10 kot sekor... tapi aku kan bukan lah penggemar udang yang tegar...so... aku opt for something else....
tada... ini lah pari my fave... pari bakar... mahal gak lah.... rm10 jugak...yang small portion..which i think i can get it cheaper in Kl....


ini lah pari bakar tuh....mavelessss

memang kira aku makan nih kan..ikut waktu sungguh lah.... cuma kadang2 kalau tersedar kejap...insap lah kejap kan... tapi... sesekali datang... mesti nak makan jugak kan.... sampai ada orang tuh cakap... aku makan terlampau... dia plak yang risau....aik..kata tak kesah aku kurus ke gemuk..hahahahah






Comments

atty's said…
nak makan udang..
adenium said…
atty's - memang besar giller udang tuh... emm tapi saya tak gemar sgt udang nih...hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan