kuching trip - II

kita sambung lagik lah .... layan2 gambar kuching town.....tuh hilton hotel kuching... dari seberang sungai (kampung gersik).... sekali jer aku penah stay kat hilton nih.... masa the veri2 pest time sampai kuching dulu....

korang tgk tak bangunan yang dok sebelah bangunan tinggi tuh.... grand magharita... cam tak penah dengar jer hotel tuh... err..tuh formerly known as holiday inn ye... my fave hotel... sebb apa... biasa lah aku kalau dtg kuching... kadang2 touch down jer... terus g opis tau... dah tuh...aku suka lah kalau hotel yang bleh check in check out sesuka hati.... so kalau dok kat executive floor... memang lah aku dapat buat gitu... dah tuh...kalau malas nak turun bfast ke... siap ada macam lounge kat atas tuh..... food n beverage free...all the time....


ambik gambar kfc lagik.... actually kfc tuh... dulu aku kalau stay kat merdeka palace.... kalau dah seminggu stay situ... aku akan carik meal kat luar lah... penah singgah kfc nih... dulu pekerja dia..sume yang OKU... pekak..bisu bagai lah... skang aku tatau lah... amsih amcam tuh atau tak....

kat depan padang merdeka tuh...hotel merdeka palace.... used to be my fave hotel before holiday inn.... memang aku dok sini lah... naper aku suka... aku pun tatau... mungkin sebb dalam hotel nih cantik kot... kot lah ye....

berpuluh kali datang kuching.... nak sangat cross jalan guna jejantas tuh... abis.. kalau g keje... pe kejadahnya...nak stop car...naik kat jejantas kan... walaupun jejantas tuh sgt dekat dgn merdeka palace.... tapi kali nih... aku usaha gak gi naik.... tapi itu jer lah... takde paper pun yang special ke..hehehe

waterfront masa maghrib.....



nuffnang_bid="aff36eda1ba85ab10db37e8768a92579"

Comments

attyfir said…
timaksh..ler mayang..snap2 gambo..tak dpt pegi.tgk gambo je jadik ar..
adenium said…
atty's - u r welcome kakty... so sumer entri nih saya dedicate kat kakty la....one day mesti pergi punye... :-)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London