haziq layan game

tadaaaaa.... aku pun tak pernah tau yang haziq nih pandai main mende nih sumer.... kalau korang nak tau... dia bleh tak layan dah aku cakap apa... dok khusyuk sgt......

being me.. aku memang tak minat mnde ni sumer... so aku tak reti nak ajar dia..hehehe

hah tuh... ada partner dah.....
susu time.... susu sebelah tangan jer... tak bleh nk lepas game tuh...

adoiiiiyaiii..dah penat lah tuh......





























Comments

zOe said…
tgk haziq aku x moskel sgt...cuma aku lagi moskel tgn sapa kaa itu haha ..aiyooo dont make it a habit for haziq to sit in front of d PS all day long..my bros cam tu lah dulu..bangun tido jer dah main games..frm zaman sega/nintendo ke PS3 nyer...sekrg ni sumer specky ultra power..not good for d eyes
adenium said…
zoe - hahaha... itu tangan papalong haziq.... hahahahah

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam