boling lagik...

nih nak citer boling lagik.... actually thursday nite tuh....ofis aku buat tournament boling..... every year punya event nih.... aku nih kalau ada kesempatan.... join jer... walaupun tak reti main......
tapi semalam punya game memang aku tak puas hati.... sebab lane dia tak best...chewahhhh salahkan lane pulak.... wpun tak reti... tapi aku memang bleh cakap lane tak best lah.... dah lah aku sampai lewat...... elok ambik tshirt untuk game.... then siap2... dan mula games... so aku takde lah sempat nak dapat bola ikut yang aku suka dan selalu guna..... tak best sungguh tau.....

tapi apa pun,... main jugak lah kan..... dorang ada sediakan hadiah individu lelaki dan wanita dari 1-20....ok lah tuh kan.... tak reti pun tak kan tak bleh lekat kan.... so dapat jugak lah aku antara top 10....heheheh.....champian memang sah2 lah AXA ... dan best lagik... ada sediakan hadiah jugak untuk kumpulan terbaik lelaki dan wanita... untuk 3 tempat ... so kumpulan aku... dapat lah 3rd place..... wahhhh gitu.....yang hadiah kumpulan tuh... biasalah.... dapat hamper ... biskut jajan... bagai tuh.... yang individu...aku tatau hadiah apa... hadiah dok dlm car mr bodiguard lagik....

kasut sungguh tak lawa...


mr bodiguard hantar n teman aku malam tuh.... kesian plak dia... dok melanguk jer kan... ye lah nak buat apa lagik.... tapi sempat jugak main snooker ngan hubby AXA - asrof...... thank mr bodiguard ...get me company....























Comments

haya_yaya said…
kasut x santek pn xpe...mr.bodyguard bkn nk tgk kasut...ekekekekeee...
adenium said…
haya_yaya - err... camner kak yaya tau nih...muahahahahah

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam