selamat berhujung minggu

ujung ujung minggu nih...kita layan gambar makan2 jer lah ye... heheheh... kot lah korang tatau mana nak makan... bleh g jenguk2 kat mana aku makan nih.......

meehoon goreng.. kat MAK JAH... Bukit Jelutong Shah Alam... best deco tempat nih... ala2 kopitiam lah tempatnya..... meehonn nya ok.. not bad.....
assam laksa jugak kat MAK JAH nih... tapi sungguh bercili....
ini adalah manggo rice kat tesco mutiara damansara.... tapi seriesly...aku tak reti nak makan mende2 cenggini.... kalau aku makan... mesti aku abiskan pulut tuh dulu... then baru aku makan manggo tuh.... emmm... how to eat manggo with rice...heheheeh....
sekali lagik tunjuk gambar mende nih...hahahah...krup..krapp...krupp...krap.... bestttt...hehehehe
ini adalah kerabu mangga... best... tapi aku tamau letak cili maaa... tapi susah jugak rupanya nak ngabiskan sepinggan tuh.....
selamat berhujung minggu... :-)








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London