makan makan di labuan II

jom sambung...jom sambung... menjamu mata... emmm.. apa lah blog aku tanpa makanan kan..hehehehe

menu bekpest kat hotel tuh... not bad lah .....

ini roti kobra... roti canai... letak telur mata kat atas tuh... letak kuah banjir.. ngan daging atau ayam... actually masa dok tgk menu tuh... aku ternampak 'roti kobra' .. terus aku order... sbb aku dah lupa macamana roti tuh... dulu selalu sgt lah makan... dulu lah ye...
udang yang dibeli kat pasar.... dan di masak kat kedai... udang nih besar.... aku tak kesah sgt kat udang nih... rasa jugak lah... tapi kawan aku tuh memang suka giller kat udang2 semua nih....
ikan kering nih...ikan keropok dorang panggil... sungguh sedap kalau goreng n makan ngan nasi panas2... nih aku goreng masa kat umah lah ye.... lama tak makan... dulu.. sentiasa aku ada stok ikan nih... sbb import dr sabah... ekxport ke dungun... untuk makcik aku...

another version of breakfast meal kat hotel.....
emmm..kalau korang nak tau... saat ini.. aku dah dok bersusah hati.. sebab berat abdan yang agak merungsingkan... emmm :-(









Comments

*ayu the sun* said…
sedapnya... ya allah sid.. terliur i.... huuhhuhu
adenium said…
*ayu the sun* - tapi yang tak tahan nya... rasa menyesal lps makan..hahahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam