gelas punya citer....

emmm.... dah macam jadik blog seorang surirumah tangga plak kan....harituh..citer pasal kuali ..nih citer gelas lah plak kan.... emm gelas bukan sebarang gelas.... hahaha... gelas nih terhad... abis nanti tak jual dah.... tuh lah gelas McD tuh.....
kalau dolu2.. kalau ada mende gini... memang manjang lah menebeng muka aku kat McD...nak dapatkan promotional stuffs nya kan... skang kalau ada... adalah..kalau takde.. kadang2 nak adakan jugak lah..hehehe


aku yang sememang nya 2 3 arituh dok ngidam nak makan mcD nih... padahal..kat umah nih ada jer mcD... tapi malas lah nak lajak ke McD bila balik keje.... a day sebelom tuh cakap kat kawan nih... tup2... arituh... masa kawan nih ajak g McD... emm laju jer ....kannnn
tapi before tuh... haziq dah terdengar yang aku nak g makan kat McD... emm kene lah g drive tru' dulu ngan dia.... dah lah sejak hamat time lunch.... 'haziq nak burger chese.. air milo ngan aiskrim..'... itu adalah menu fave haziq kat mcD ye.... err... tapi gambar yang kat atas tuh... adalah gambar yang aku punya lah ye... hehehehe....

errr... korang dah ada ke gelas tuh...hehehe.. macam lah korang mcam aku kan... nak jugak gelas tuh...emmm tak dapat 7... dapat 1 pun jadik lah....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London