disebalik 2012....

2012... another 2 more years to go... ehhhh...korang dah g tgk ke... aku dah.... aku tak reti lah nak buat review.... jalan cerita adalah sungguh stereotype ye... kalau tgk... ammageddon... deep impact... indipendence day (pengarah yang sama kan..)... dan yang seangkatan dengan nya... but stilllllllllllll nak jugak tgk kan... sbb impact dan 'kekreatifan' mencipta itu adalah sangat menarik...hahaha... another good factor... the president of USA will alwitz sacrifice for the people.... yeah... heheeh
punya lah fast selling ticket nya... korang bayangkan... early show kene beratur panjang ..berlengkar-lengkar... apapun.. ada lah episod yang agak menyayat hati.... mungkin hanya orang tertentu saja yang akan merasa... especially bab kekeluargaan nih.... no komen....

itu adalah gambar aku yang nak terjatuh... opppss..... tapi kan korang.... citer nih... buat spoilt mood aku.... dari awal citer... sampai lah ke akhir... seb baik....aku ada teman ..kalau tak..tak mustahil... aku keluar bodoh macam tuh jer dari panggung..... ini.. hanya orang yang paham aku jer yang tahu.... :-(
ini adalah episod yang seronok.... makan2 lepas movie... hehehe... mesti lah ada kan... heheheh... memandangkan aku ada kerja nak kene buat hari tuh... terkejar 2 lah aku ke sana sini... tak sempat nak borak banyak ngan teman g tengok wayang tuh....
so... lepas movie... we decided to have our express lunch... memang express lah... tapi tidak mengecewakan tekak aku.... huh... that sinfull forgot-the-name spaghetti... membuatkan tangan aku asyik dok mengais pinggan orang tuh ..hahahah
mine ... also forgot the name lah... but sunthing to do with fish lah... sedapppp... masa memula tgk... masa food tuh sampai... aku macam.. emmm... cenggini ke... hahhaha... tapi.. aku makan sampai ke titisan yang terakhir tau...hahahha...
tadaaaaa... itu lah orang yang teman kan ayu tengok wayang.....ayu the sun ..hehehe.. baca tak arituh dia dok rembat slipper... tak abis lagik episode tuh rupanya... dok ada lagik berkenan tuh..hahahaha.. seb baik... yang dia minat... tinggal satu jer... tak saiz...
emmm... lps makan tuh... kitorang terus zassss ke haluan masing2... sungguh lah aku ada hal lain kan... ayu... nnt kita g tgk lagik lah wayang erk...



Comments

Amiha Ayu said…
lohai.. sid pun lupa?
maukakakakakakakakak


sama lah kita.
:P
attyfir said…
bagi kty pun citer ni stereotype...sama macam citer omputeh yg lelain tuh .
Ayu Zuraida said…
xtgk lagik...x aci..
adenium said…
*ayu the sun* - haha... rushing jer kekdahnya..mana nak ingat..hehehe

atty's - tapi tetap gak berebut g tengok kan..hehehe

ayu zuraida - cepat gi tengok.. emm tapi kalau tak tgk pun,.. tak rugi lah..
Ayu Zuraida said…
xtengok xrugi??mc xpayah tengok jerk..????

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London