duhai hati....

huhhh..tetiba lah plak aku dok kuar tajuk yang ala2 jiwang kan..hahahah... macam patah hati jer... aku patah hati ke skang...??oohhh tidakkkkkk
emm takde lah.. dah lama hati nih patah pun.. skang dah kosong sekosongnya... ini yang terbaik buat masa ini... echeehhhh..hehehe...
aku bukan sedang patah hati lah... aku tgh happy dengan hati kosong skang ini..hehehe.. percayaaaaaaalahhhhhh...heheheh

actually ini aku nak share satu blog yang aku suka... pemilik blog sungguh pandai menggunakan kata2.. aku seronok membacanya... mungkin pemilik blog itu tidak tahu pun aku ada blog... apa pun.. kalau pemilik blok itu membaca... 'zuril, i pinjam ayat dari blog u ye' ... oh ya.. aku tak kenal dengan pemilik blog.. tapi penah sekali dulu berborak menerusi YM... aku kagum lah dengan pemilik blog ini.. bahasanya cukup indah... mungkin kalau kita pencinta buku... kita pandai berbahasa....
aku pernah jadik addicted kat blog ni... masa aku patah hati lama dulu... thun 2006 dulu... so..blog itu lah jadik tempat aku mengubat hati... dengan membaca tulisan2 pemilik blog... hati rasa terubat... aku suka... aku seakan berterima kasih dengan pemilik blog... kerana blognya lah menjadi aku terus bersemangat semula... sebab tuh lah aku cuba menegurnya di YM.. thanks .. :-)

Kepada hati yang rapuh, aku selalu berbisik : Hati, cukup-cukuplah terbang tinggi. Lekaslah kembali pulang ke bumi. Bukan jatuh berkali-kali yang aku takutkan. Tapi sakit dan luka jatuh yang entah bila dapat terubatkan. Apa yang selalu kamu bisikkan pada hati? Bila separuh hati mahu segalanya ternoktah di sini. Separuh lagi hati mahu mencuba sampai mati...


/langitmalam.blogdrive.com


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London