voucher JUSCO

korang... sesapa yang ada JUSCO CARD tuh.... dah redeem ke rebate voucher dr JUSCO...?? apa..?? korang blom dapat statement ..surat bagai...??? memang dorang dah tak hantar.... korang terus jer g kay kaunter... aku pun pelik... dorang tak bagik notification langsung plak kan...
untuk JAN-JUN 2009... sila redeem cepat ye... sebelum november kalau tak silap..... so apa lagi... sila lah ke JUSCO berdekatan anda.heheh

best dah kalau nak shopping nih.... shopping free lah konon.... ye lah.. raya...duit dah abis banyak.... so skang carik lah rebate di mana2..kannnn.... tak cukup ngan g redeem ngan JUSCO... bila dah ujung tahun nih... mula lah aku carik points di mana2 untuk di redeem voucher... ntah lah..skang... mana2 points dari kad2 yang aku guna... semua aku amik voucher jer.....

arituh nak redeem voucher hush puppiesh.. dari point kad plastik... dah abis plak... voucher ISETAN... (tetiba jer plak kene g jauh lah untuk shop nih..) pun abis.. ROBINSON pun habis.... wahhh korang lebih cekap me-redeem rupanya ye... apa yang ada... yang menarik minat aku... voucher JUSCO jugak... hahaha

emmm... nak g redeem voucher kat JUSCO lagik nih.... arituh... budak kat JUSCO tuh kata... lagik 50 points... bleh dapat lagik 80rm voucher.... hehehe... arituh aku dah banjer2.. dah bleh redeem kot....

esok lusa.. ada masa nak cek points kad mesra plak... emm cenggitu lh aku...bila dah nak ujung2 tahun nih kan.... dan ini lah sebab nya jugak aku nih.... hanya shoping kat tempat yang aku ada kad2 cenggini.... unless lah dah takde sgt apa yang aku aku kat situ kan....

eh korang dah redeem blom... g cepat.....g cepat...






Comments

attyfir said…
leh ar banje sid..
Lyn Yusoff said…
thx for the reminder..
lepas ni harus g redeem
hehhee
Ayu Zuraida said…
lum cukup untuk direedem lor..
adenium said…
atty's - emmm nanti nak kira2 dulu..hehehe

lyn yusoff - redeem lyn..jgn tak redeem.. nnt rugi woo...

ayu zuraida - so ...tingkatkan usaha shopping anda...
BaiDuRi said…
huhu..seb baik baca entry ni (wpon dah lambat sket baca..tp masih ada masa)...bleh try check tgk ada ke pointnya..huhu sbb dh lama rasanya x shopping kat JJ..
adenium said…
baiduri - hahahah... g tukar cepattt... bleh tambah modal shopping...heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan