mimpi itu indah

ada satu malam tuh... aku bermimpi... kata orang...'mimpi yang indah itu adalah mimpi yang sukar untuk menjadi kenyataan'.... ehhh tapi apa yang aku mimpi tuh bukan lah mimpi indah.... ada jugak yang kata.... mimpi itu permainan tido.....
tapi mimipi aku tuh...buat aku terfikir2 lepas terjaga dari tido.... actually masa terjaga tuh...buat aku terus tertanya tanya apa maksud...apa petanda di sebalik mimpi aku tuh.... masa terjaga tuh... masih awal lagi.... baru jam 3 pagi lebih2 cenggitu.....
(gambar hiasan)
mimpi aku malam tuh berkaitan air.... air laut... aku pun lupa dah kat mana.... tapi aku berada di dalam satu tempat.... air laut yang berombak.... ombak nak kata besar takde lah jugak.... tapi melandai sampai lah ke tempat aku berdiri tuh.....lebih kurang cenggitu lah....
esoknya... aku terus google tafsiran mimpi.... tapi aku pun tak pasti...yang mana yang menepati mimpi aku nih.....
ada yang aku baca petanda baik... ada yang kurang baik....apa pun...kalau ianya kurang baik... aku harap dijauhkan lah... dan mimpi itu hanya lah mainan tido sahaja..... kalau ia petunjuk yang baik alhamdulillah.....









Comments

BaiDuRi said…
saya pn slalu gak mimpi pasal air ni..ada org kata kalo mimpi air ni rezeki..dan ada jgk kata akan dpt masalah..hmm..tatau la..lupakan sajeee..
Lyn Yusoff said…
mimpi tu kan mainan tdo..
jgn dipikirkan sgt yer sid...
adenium said…
baiduri - berdoa yang baik2.. :-)

lyn yusoff - yess.. harap nya macam tuh la kan lyn..
Ruby Alias said…
ehemm saja nak bgtau..aku dah tambah collection hrc shot glass ku ..balik msia kena cari rack la nak pamer ;)
adenium said…
zoe - alaaa... ko taknak pun beliakn aku gak erk... :-(

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan