...mistaken identity...

emmm.... tengok tajuk... teringat citer2 thrasher dolu2...hahhah.... emmm actually... aku dok pikir pasal entri aku nih...... aku rasa... semakin lama.... aku macam dah tatau apa entri yang aku buat...... dah carca marba jer.....

dulu....blog nih kan diari aku... so... sorang dua jer yang tau dan baca pun.... tak buat entri pun takpe.... seminggu... sebulan bru nak buat... takde hal lah kan..... tapi skang... walaupun bertambah lagik dua 3 horang yang selalu singgah jengok sini... huh.. punya carik ide nak post apa.... sungguh rasa takleh takde entri... so aku masukkan jer apa2 citer.... sebab aku tau.... korang dtg jengok blog aku... so aku nak lah korang terus jenguk kan... kalau aku tak tulis apa2... korang mesti tak masuk dah.....

so instead of nak korang datang... aku nak jugak korang seronok ngan entri2 aku..... baru lah korang terus nak datang jengok kan.... emmmm... i buntu (uBuntu...hehhe).... dengan .....iT's mY LifE... aku citer pasal life aku jer lah kan... pasal aktiviti harian aku.... tapi sekarang tak banyak aktiviti menarik... lebih2 lagik kalau sibuk kerja.....

sebab tuh kadang2 korang rasa entri aku macam stereotype jer kan.... dan lagik satu... cara penyampaian aku... hahhaha... ini adalah mende yang aku cuba dari dulu... aku nih tak reti menulis... tak reti bercerita..... cara aku... cenggitu jer lah..... aku sunggu suka kalau baca penulisan orang yang boleh buat aku leka... buat aku tersenyum... buat aku gelak.... buat aku berpikir... atau buat aku bleh respon dari apa2 yng orang lain tulis.... tapi aku kurang skill plak.... nak berbuat cenggitu.... memang apa yang aku buat entri skang nih... aku dah cuba yang terbaik... tapi kadang2 banyak kekang ngan... aku rasa macam hampeh saja....

tapi sebab aku dah terjebak dan menjebak kan diri dalam dunia blogging nih... aku nak terus kan jugak lah kan......heheheh....sebenarnya... aku dah addicted dlam dunia ini.... so ..nak cakap apa kan..heheh

so kalau korang ada idea apa2 yang korang rasa korang nak baca dari blog aku... korang bagik lah komen ye... at least... aku adalah carik2 dan cuba cuba kan..... supaya aku tak hilang korang...
atau apa2 entri aku yang korang rasa ..apa2...korang bgtau ye...... aku tunggu :-)

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan