saya sukerrrrrr

huh... kalau bab makanan jer... mesti aku suker kan... saja lah... aku nak tunjuk jugak... aku dapat jugak makan otak2 ngan sata nih.... yang memang dari KEMAMAN ye...

kalau yang selalu beli kat KL nih... aku adalah tidak suka yer... wahhh eksyen kan... pasal sata ngan otak2 pun nak eksyen.... emmm hanya orang2 yang tau membezakan rasanya nya saja tahu..hahahaha... orang2 terengganu jer lah yang tahu nih....

aku sebenarnya... kirim kat kawan aku... husband dia ada keje kat kemaman... nasib baik ko roger aku kan... len kali roger lagik ye...

korang sila lah jamu mata jer ye... bukan apa... nak ajak korang makan sekali pun... dah abis lah... hehehe




Comments

haya_yaya said…
saya pong!!! sodapppp...
Lyn Yusoff said…
sedappppp nyer..
yummy... yummyy...:)
adenium said…
haya_yaya - tatau suka gaks..hehehe..kalau tak bagik sket

lyn yusoff - memang terangkat lyn...
Ayu Zuraida said…
next week i lik dungun klu smpat i singgah beli..ada sape2 nk order??cewah..lebih2 lak..ni bukn iklan ye..
adenium said…
ayu zuraida - wokay...beli banyak2... terutama sata... otak2 i kurang sket...sket jer lah kurang...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan