teh tarik....

tetiba plak citer teh tarik kan... so... untuk penggemar teh tarik....macam ahkak merah tuh... bleh lah kot cuba kat sini..... emm yang ni kopitiam ye... CHU'S KOPITIAM lokasi.... kene tanya ayu the sun hehehehe.....sebab sebelum tuh ayu dah siap pesan... CHU's kopitiam tau... bkn ayu the sun..hehehehe.....
seronok kan layan blogging kat sini..... tambah dengan teh tarik ke... kopi ke... huh...sungguh layan....

atau pun kat sini.... hah... KFC pun dah ada teh tarik 'kaw' ... aku blom pernah cuba lah... masa dok q nak buat order...tetiba ternampak.... trus lah teringat kat ahkah merah yang peminat setia teh tarik.... so... ahkak lah yang belh kata kaw ke tak kaw kan.... heheheh..... bila nak try kak ? so skang kat mesia nih...walaupun makanan barat ke... itali ke.. sumer dah ada nasi... teh tarik... bagai kan... so.. sesapa yang perut memang nak telan nasi... atau teh tarik ke... kat mana2 dah ada... jangan risau... kannnnn.....









Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam