nasi goreng pertama ku

tengok tajuk tuh... bukan aku untuk aku ye... aku nih... memang suka sgt buat nasi goreng... sebab senang kan.. selain meggi lah... nih adalah nasi goreng pertama adik aku sorang nih... biasalah kan kalau dah masuk dapur pun tak kan.. lalu kot dapur pun sebab nak g bilik air jer lah... nak minum air kosong...
adik aku yang 2nd tuh ... punya idea... nak bekfest nasi goreng.. tapi nak org lain buat... aku dah selalu gak buat.. so suh adik aku yang sorang lagik nih....

so masa nak masak tuh... banyak lah orang2 berpesan... bukan apa.. kang..risau lah jugak kan.. kang nasi goreng dah siap.. kene gak carik bekfast kat luar.... aku cakap... 'dah letak perencah meggi tuh'... tak payah letak garamn dah... adik aku yang satu tuh cakap...'jgn masin sgt' ... abang ipar dia plak pesan ...'jgn letak minyak banyak sangat kak' ...seb baik haziq tak berapa paham kannn...
biasa ...bangun2 jer.. nasi goreng dah ada,... tapi kali nih... kitorang lah plak dok tunggu nasi goreng ....
tadaaaa.... nasi goreng dah siap.... ok lah... bleh lah kan... kitorang bekfest ngan nasi goreng nih lah sunday tuh.....
so rajin2 lah masak lagik ye,.....





Comments

BaiDuRi said…
waaahh..iklan megi gak ker ni?hehe..camner nak vote kat iklan megi awak tu??

Ala..rugi la produk saya tak dpt enteprem iklan ni..sbb dok tersorok balik tingkap sana..huhu
atty's said…
nampak cedap gak tuh ..
adenium said…
baiduri - kalau nak enterprem kan produk awak..kene kira lain... advertorial hahahahah....

atty's - not bad... habis lah kitorang makan... :-D
Ayu Zuraida said…
ahlamak ai..tergelak sorang2 gua baca entri ni..thanx kpd mayang y sudi memasukkn entri ni..1st time bngun pagi mask..mcm bini org y ada ank rmai lak rasa..hehehe..minggu ni nk mkn pe plak?hehehe..
adenium said…
ayu zuraida - ok apa .,..gud promotion nih... mgu nih tak yah lah yang susah2 sgt.. try jer buat cekodok ke.. meehoon goreng ke... nasi lemak ke...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam