makan-makan umah rose

sunday harituh...rose buat open house umah dia... aku yang dok tersilap2 date nih... seb baik.. finalise balik... sebab... aku hingat minggu depan... dah lah minggu depannya... aku macam itu ini dah nak kene buat... kot tak sempat nak lari ke cheras umah rose...

tapi GBM adalah aku jer yang g ngan kak red .... yang lain adalah masalah masing2... biasalah time2 raya nih...yang tetamu tak putus dirumah....yang konvo dan nak balik johor malam tuh jugak dan yang ada masalah tersendiri :P heheheh......

wahhh... aku salute lah... rose menyiapkan semua tuh sengsorang... adalah husband dia nolong gak kan... tapi ngan buat makan2 nih... penat wooo.... hah tuh lah rose.. i offer nak tolong taknak....

bila kak red dah sms kata nak sampai kol waper... aku pun... menyampaikan diri time tuh jugak... tapi awal sket... sebab umah aku dekat sket dari umah kak red..hahaha... hampun... walaupun aku nih suka meneman kak red makan..tapi kali nih.. aku tunggu sampai kak red sampai baru aku teman kannnnnn tauuuu....

sampai umah rose... borak2 dulu... kejap... kejapan jer kak red dah sampai... so terus lah kitorang makan.... aku adalah merasa semua yang dihidangkan ye.. hahahahaha...

aku emmang tak hambik gambar langsung... sebab dok makan sgt kan... bila dah nampak sirman snpa sana sini... terus jer sound ..'kak nnt curik gambar ye..' ... banyak jugak yang rose sediakan untuk tetamu... ada lemang... nasi impit..kuah kacang... rendang ayam..(lps nih kita try makan umah kak red plak.. sebab dah mintak resepi kannnnn)...spagehtti... mihun sup... buah... kueh... bergedil...

emm lambat nya nak abis syawal... aku kan lemah ngan makanan nih..hahahah....tq rose... bebila ajak lah lagik.. i dah tau camne nak g umah u dah..hehehe



Comments

attyfir said…
SONOKKAN G OPEN HOUSE..MAKAN..MAKAN..HEHEEHEHE.
adenium said…
atty,s - bila nak g openhouse umah kakty nih...heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan