dari kerana mata

sapa nyanyi lagu tuh...'dari kerana mata... yang mempunyai kuasa...ooo.. aku tergoda..aku tergoda terkecewa....' ....tapi memang bukan mata aku lah tuh... emmm kalau tengok betul2 mata aku... ada lain sket sebelah... dengan kata lain tak sama... memang ada penah orang tegur... huh... ada gak orang perasan erk... tapi takper lah.. memang dah kejadian tuhan sebegitu.... aku tak pernah lah merungut.... kerana nikmat mata yang paling besar adalah untuk melihat... syukur lag dengan apa yang ada kan....


tapi nih... aku g sasa harituh... adalah kerana mata ... hahaha... nak carik eyeliner... nak mintak personal shopper tolong belikan... ntah bila lah nak hambik kan... so.... kugagahi jugak.. g SASA..dan carik2... dan ambik...

rembat jer yang murah nih... lepas2 raya... jangan banyak songeh... bende dah abis... ko nak pakai atau tak nak... hahahah.. so memang dah aku pakai yang murah nih jer kan... so .. apa nak pikir yang mahal2... hehehe

skali... hah... bukan cyber colors tuh jer aku ambik.... siap ngan fake eyelashes tuh ... sila percaya ye .. walau pun aku sendiri tidak tahu bila lah aku nak pakai kan... so beli jer yang termurah... untuk tujuan percubaan.... macam ayuthesun lah...skang baru aku rasa tak sah tak pakai mascara nih.... hehehe...

dulu masa gi belajar make-up kat REDGLOW ..aku tak berani nak try... seb baik ayuthesun pun tak pakai... tapi... sebab ayuthesun pun dah pakai... emmm.. haru jugak ku cuba kot...walaupun tatau bila..hahahaha... beli jer dulu....

kalau dah beli... bebila jer bleh trai kan... emmm.. ye kot..hehehehe







Comments

♥Syamelia♥ said…
ala sid...
simpan jer buat stock...
manalah taw2, tertiba ada dinner mengejut ker...
senang...
attyfir said…
nak lew tgk mata sid pakai bulu mata pelasu ..
adenium said…
syamelia - emm... ye betul.. tuh kah tjuan nya jugak membeli tuh emy..heheh

atty's - tunggu tau kakty... pakai nnt kita tunjuk..hehehe
Lyn Yusoff said…
wah... sid pun membeli gak..
wajib tu beli..
kot2 bila teringin nak pakai..
boleh lah pakai... hehehe
adenium said…
lyn yusoff - lyn dah beli lom... jom lah beli gaks.. hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan