gambar dlm seminggu

salam pagi sabtu.... jom layan gambar yang menggambar aktiviti aku dlm seminggu.... emmmm korang agak apa lah aktiviti aku kannnn.... hahahah... kalau tak makan.......... apalah hidup kalau tanpa makanan... ehhh... tak dah.. aku nak kurus... nak kurus.... nak kurus....sila bantu aku..hahahaha... hish..kalau aku sendirik tak bantu... nan ado nak berjaya... kannnnnnn

ini adalah sup ayam... kononnya aku dah mula lah nak makan secara sihat...
sila abaikan statement diatas ye... hahaha.. tapi cake nih bukan aku beli tau.. sok makan kat SR.. tetiba dapat cake nih... ada orang bagik... hehehhe..itu dah kira rezeki kan...
the drinks... mine is something with oreo....
my fish n chips...
something with the fish too
haziq jumpa doc .. sebab tercekik tulang.... punya lah susah skang nak suh pakai face mask.. tapi kalau doc tuh tanya... pandai plak dia cakap... dia pakai face mask sebab h1n1....
sotong ini adalah dari pekan... aku kirim dari rose.... sotong sotongan ini adalah sudah habis ye... emm rose.... sambal sotong yang tertinggal tuh masih ada ker..hahahahah
emmm kan aku dah kata... apalah aktiviti seminggu aku kalau tak berkaitan makanan.... walau apapun... aku dah mula lebihkan exercise.... apapun... kita tgk lah dlm sebulan dua nih ye..hahahahahaha











Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

suka tgk pics haziq.
cumell je dia. he2x

wahh, itu chocs indulgence cake ke?
sedapnya..

tak pasal-pasal esok pergi sacc mall cari sepotong. he2x.

ouh, juice tembikainya pun sedap. terbaik!!
Ayu Zuraida said…
pklang dh takut nk bwk ikn...takut jiq tercekik lagi..huhu...
adenium said…
cik syahira - dah dapat cake ..?? hehehe

ayu zuraida - takper...jiq tak payah makan... biar orang lain yang makan ikan...
Cik Wanie said…
Alamak bila tgk SR nie terus teringin nak g mkn plak,
nak kena ajak mama g mkn nie,
rindoo sama SR,
huk huk huk
adenium said…
cik wanie - hah ..nih kene g cepat... nnt kang kempunan .. :-)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan