bizi lah sungguh...

adoii ...bizi2 nih bohsan jugak kan.... sungguh lah banyak keje aku nak kene buat... itu ini... itu ini..... tapi takper lah... bukan lah aku nak mengeluh ke hapa ke... bukan apa.... skang nih... lately nih la....banyak keje2 tuh perlukan attention yang lebey......

biasa kalau buat keje... hush... sempat jer layan sana..layan sini... jenguk sana....jenguk sini....
tapi nih ada mende yang kene beri perhatian lebey... so aku rasa macam kurang jer masa nak jenguk sana sini... hehehehe...

dan..bila dah bg perhatian lebey nih... penat pun lebey lah kan... hahaha... balik umah jer... online kejap.... terus aku yang offline....hahahaha.... tapi sempat lagik jugak balik umah ... nak online bagai...kononnya lah....... dalam keadaan broadband yang kalau waktu malam memang lah slow amat.... jengok2 blog...sambil2 tuh... berkebun jugak kat FB...hahhaha... tapi kene yang tak haverst hari2 lah kan... kang kerugian besar di kebun.....

sebab tuh lah aku agak kurang bercerita di blog.... dah blog pun siapkan seminggu sekali kan... buat masa nih....... kadang2 ...bila nak cerita.,.. ehhh.. macam dah basi jer... tapi akdnag2...citer lah jugak.... sket hari lagik... bila keadaan bizi agak reda... cuba lah aku carik ide untuk korang tak bosan singgah sini erk... hehehehe....

so... sentiasa lah jengah kat sini erk.... tauuuuuu

Comments

Unknown said…
alaaa bizi ker? tak pe settle keje dulu yer kang baru layan blog hehehe
adenium said…
jivebumz - entri2 saya adalah auto publish... :-)
hi.. ade beberapa vacancy for makeup class this saturday (17/10/09).. jom la join.. if berminat, bg tau cpt2 tau! :) 016-2128740

http://www.eyrarizal.com

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan