..my (not so) spicy cornflakes..

korang... nih aku nak buat balik entri pasal cornflakes aku nih.... since ada yang dok emel..sms tanya.. masih boleh order ke... so jawapannya BOLEH....... untuk raya haji.. christmas... apa2 ajer perayaan lah.. ATAU... bukan perayaan pun boleh..... untuk bukan perayaan ini... delivery akan dibuat pada sabtu/ahad (atau hari2 lain jika berkeperluan)....


harga : RM15.00 (RM28 untuk 2 bekas)
kawasan penghantaran: TTDI / Damansara (Perdana, jaya, utama,) / Kelana Jaya / Kota Damansara / Hartamas / Bukit Kiara/ Rawang / Setiawangsa / Bangsar / Wangsa Maju / Cheras (atau mana2 yang berdekatan)
kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba ..atau terus mencuba boleh lah membuat order dengan emailkan kepada :
mayangkelapa@yahoo.com atau sms kepada 012-3537515 (no ini hanya boleh menerima sms, no voice)
selamat mencuba....





Comments

Ruby Alias said…
ko tak buat delivery ke states ka? ..sian aku sini..telan air liur jer tgk gambar..huhu
adenium said…
zoe - ada sesapa kaum kerabat ko yang nak g tak...?? aku pesan kan..hehehehe....
Amiha Ayu said…
kalau i call no tu.. u tak angkat i majuk sid!
,muakakakkaka
adenium said…
*ayu* - beb nonih dah convert untk data only...heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan