food review : GLOSIS

biasa lah... abis bulan ramadhan...bermula lah sessi food review aku kan.... walaupun food review nih aku buat masa bulan puasa.... kat BANDUNG...so sesapa yang akan ke bandung... jom kita tengok....
ini adalah restoran makanan barat...GLOSIS... letaknya kat mall... kat jalan Chiamperas (JEANS STREET) tuh... kira jalan kaki jer dari hotel yang aku menginap tuh... ASTON TROPICANA....

aku yang tatau nak makan apa.... terus jatuh chenta bila nampak salmon tuh kan.... sebut jer salmon.... emm ... normally itu lah yang aku pilih....
aku pun order strawberri floats.... bukan carbonate drink yang straberri falvor tuh ye.... itu strawberri yang fresh...di blend... than jadik float letak eskrem... kan strawberri murah kat bandung nih....
inilah salmon aku....
daging haper ntah.... blck paper kot...comes with rice...
spaghetti bolognaise
steak
sumthing from chicken.....macam shicken chop jer kn....
nih pun chicken jugk....
lasagna,,
food kat sini not bad jugak.... kalau makan kat sini... bleh layan life band.... tapi sebab aku g bulan puasa.. enggak ada lah ......









Comments

Amiha Ayu said…
now i know y u complaint gain weight back from bandung...
AHA! :P
adenium said…
*ayu* - hahahaha... tau takperrr...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan