kampung baru...

ini bukan kesah aku dapat kampung yang baru atau apa erk... saja nak tunjuk makanan yang aku melahap kat kampung baru...hehehehe....al kesah aku nak jumpa kawan skolah lah nih... kebetulan dia datang meeting kat kl....
biasalah.... set lebih kurang terus jer terjah... tup..tup... dia punya agenda sampai 1030... hah ko... kitorang ambik haluan dulu lah kan... g nasi lemak antarabangsa... aku yang katanya berdiet... tidak lah melahap nasi lemak kan.... aku dok makan cuit2 lauk tuh jer lah kononnya... tapi korang tau tak... lauk2 tuh... dalam piring kecik jer tau... tgk lam gambar macam godang jer... telur puyuh tuh mahal kot erk.... sebab sayur pucuk paku..telur puyuh... ngan kentang tempe tuh... rm16 .. tak masuk nasi lemak...

dah siap makan..kitorang g kidnap kawan aku tuh... tatau mana nak g... since hotel dia tgh2 town nih jer... g kampung baru balik.... memasing macam nak meratah ikan jer...
so..dimulakan dengan ikan pari ngan ikan jaket nih... motip ikan jacket...?? kenangan beb.. kalau budak2 skolah asrama mesti tau sgt kot kesah ikan jaket....nampak ikan tuh sungguh tak menarik.... tapi rasa... meletop gak.... tak caya...??? walaupun dah kenyang... kitorang tetap gak nak tambah lagik.. rasa tak cukup.. tuh sedap lah kan..hehehe
hah ko... tambah lagik 5 serving... another 2 ikan jacket ngan 3 ikan terubuk... sungguh buruk lantak lah kami berempat melayan ikan ikan tuh.... best lah....sampai takde orang nak usik pun char kuew tiow tuh... cuma aku jer dok rasa... tak abis pun...
dah lama gila aku tak makan or lepak kampung baru nih... kalau dolu2 selalu lah... aku kan tak suka kalau g tempat2 yang susah nak parking nih...heheheh... emm macam nak g lagik jer.... jom lah join aku....









Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan