bila GBM berkumpul

err... aku kah GBM terakhir mengeluarkan entri ini...?? hehehe... alangkah si yanok adik kecik lonjong GBM pun tetiba awal kuarkan entri nih kan... selepas advertorial nya pasal 'eye on kulai' tuh kannnnnn...huishhhh kalah kan mummy punya advertorial nih hahahaha

kesahnya..aku adalah tidak langsung snap gambar... sebab dok taksub mendengar gossip..(hahahaha... ayat nak selindung dok makan tak henti2 kannn... ) alah kak ... saya memang suka teman akak makan tau... heheheh

ini adalah kuah spaghetti ayu the sun buat... huh.. pepagi aku bangun tido... dah dapat gambar nih....errr.. ayu yang masak awal.. atau aku yang bangun lambat nih...???? ini adalah kali kedua aku g beraya umah ayu the sun... untuk raya aidilfitri tahun ini..kannnnn...




itu lah hidangan yang ada... rendang padang tuh... makan dengan ketupat nipah tuh memang bestttt wooo.... makan adalah tak hengat petang itu... sebab spaghetti pun aku makan... kfc lagik... nasik himpit ngan kuah kacang... tuh .. aku AGAK BERPADA2 ..kata aku lah kan.. sebab lepas tuh ada makan2 lagik umah adik aku... nasi minyak lagik adik aku masak... sempena besday adik aku... errr... tangan sapa yang tak henti2 mencedok rendang padang tuh erk....
tada... ini lah GBM....mak hangkat kitorang adalah tersilap event... hahahaha... dia ingat nak g celebrate besday rose ngan yan jer..hehehehe... rupanya perjumpaan raya gak... errr... ya hampun kak red..hehehehe
kebetulan ...kitorang blom celebrate lagik besday rose 24 sept harituh... dan sebab susahnya nak jumpa yan so celebrate skali besdaynya (actually pada 10 oct ... emmm sama ngan my late mom nya besday...)
tadaaaaa... ini lah dua orang besday gurl tuh.... hehehe...
heppi besday to
rose and yan

tapi korang tau tak... sebab punya lah kecoh sana sini sabtu tuh... aku adalah terlupa nak bawak hadiah besday dorang.... adoiii sungguh keji kan... hahaha... nak pass kat yan susah sket nih.. kat rose.. aku bleh drop jer depan subway tuh...hehehehehe




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan