hanya di radio....

'hanya di radio... ku mendengar suara mu itu....' ..penah dengar ke lagu tuh.... bukan versi bru yang sapa tuh nynayi... tapi yang headwind nyanyi.... aku dulu kan suka dengar lagu2 headwin.... emmm kalau dulu.... penyampai radio nih.... punya lah kita nak sgt tgk muka dia kan.... macam mana lah rupanya....tapi skang... emmmm... takde dah llah situasi cenggitu... dulu ..wooo rasa misteri jer... siapakah empunya suara yang sungguh memikat kalbu itu..hahhaha... sampai cenggitu ker....
kalau cakap pasa pengacara adio tivi nih... aku suka fedtri yahya yang kat tv3 tuh.... bahasa melayu nya power....aznil hj nawawi.... pun... bleh buat orang gelak... tetapi bukan lah lawak yang tidak berasas kan.... emmm siapa lagik erk... ramai llagik lah.. yang hebat2.... kalau dulu mahadzir lokman.... dan lenlain lah kan.... skang... agak susah kot yang dapat yang berkualiti macam yang dulu2.... bukan takde... tapi dorang mungkin kurang series untuk menjadi sebegitu berkualiti...
kalau dlm kereta... radio yang mesti aku set... hit.fm... mix fm... hot fm.. dan sinar fm... yang lagik 2 tuh...tak kesah lah... kadang2 lite n easy... kdang2 aku pun tatau mana siaran..hehehe...

bagik aku kan... pengacara ..atau dj nih... kene lah pandai handle semua pemanggil.... bukan senang nak jadik pengacara nih... mesti bermaklumat lah kan....aku memang suka dengar hitz fm atau hot fm kalau pepagi g kerja tuh.....

tapi satu hari nih...aku frust betul dengan farah fauzana ngan faizal ismail tuh... aku suka jugak dengar celoteh dorang pepagi ....tapi pagi tuh dorang cakap isu pasal kawin yang pelik ke cenggitu lah lebih kurang... so ada sorang pemanggil nih cakp... pakcik dia..lps divorce ngan makcik dia... kawin plak ngan mak makcik dia tuh... which is ex mak mertua lah... aku tak pasti lah citer nih betulke tak...tapi semu tau..itu adalah tidak boleh kan... tapi boleh pulak farah fauzana cakap...'dulu mak mertua..skang my love'... aku rasa..kalau hal macam nih.... tak sepatutnya jokes begitu kan.....

itu contoh2 yang aku dengar lah kan... mungkin banyak lagik.... macam dulu2... aku rasa... halim othman pun aku rasa... pandai menangani pemanggil yang memang sentiasa ada banyak isu.... biasallah... kadang2 ada isu yang tak bleh dimain2 kan....kan...

so macam tuh laah jer yang aku nak citer.... emmm nak layan lagu headwind ..hanya di radio jap ye...hehhe









Comments

Munirah Abd said…
saya jarang bonar dgr hot fm..

dulu blaja dgr pun sbb drebar uni suka bukak hot fm..

hehehe :D

skang dok dgr FLY FM..yeahhh
Harry said…
congrat... dah ada perubahan dalam blog...hehehehe... hitam itu menawan...
adenium said…
munirah abd - suka dengar bila dia bukak topic jer..hehehe...

harry - thanks fren .. :-)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan