coklat...coklat...coklat...

ada tak orang tak suka coklat...??? kecuali lah si ayu the sun kan..hehheh... aku nih... kalau datang nya mood nak makan coklat... huh... dan dan tuh aku carik dan melahap.... lebih2 lagik time jiwa kacau kot..hahhaha.... waktu2 dekat nak period ke.... betul lah agaknya... kalau makan coklat boleh buat kita heppi.... betul ke... betul kot kan...

aku adalah tidak suka white coklat....tapi kalau dah takde coklat sgt.... aku belasah lah jugak.... kalau dah nak sangat kan...... yang paling aku suka... adalah dark coklat.... bitter sweet jer....
aku rasa.... semua orang tak akan tolak lah kalau dapat ferrero coklat kan.... tapi kan... seriously... i'm not so fancy bout coklat..... kalau takat cadbury coklat tuh pun dah cukup sedap sgt dah... tak payah dah beli mahal2.... hhehehe....
hah skang.... dah ada dark coklat untuk ferrero.... tapi aku tak penah rsa... sebab... setelah aku merembat banyak coklat... nak balik.. baru perasan yang nih.... hahahah....
tapi aku pun tak suka lah milk coklat yang rasa ala2... gitu... sebab biasalah kan... being me... kalau nak yang sedap ajer.... (sebab tuh aku tak kurus.. :P)... dan aku mula tau sket2 passal coklat nih... masa g bruxxel dulu... kata belgium memang terkenal ngan coklat kan..hehehhe...
tapi takde lah aku jadik pakar gak... cuma terbukak lah mata aku sket ..selain dari cadbury tuh kan...hehhehe.... baru lah aku tau... itu leonedas... dan yang lain nya tuh..... sungguh jakun kan... dah tuh... kalau tak aku dok sokmo lah makan cadburri ngan ferrero je...
dah sungguh lah aku nih tak alert... ramai orang suka mercy coklat tuh.... oooo... patut aku tatau.... kat sini mahal sgt...(bagik aku lah....)hehehe... so sebab tuh aku gerun nak masuk patchi... walaupun... ada gak teringin nak rasa... one day... hehehe
tadaaa.... ini ferrero garden.... best..best.... aku suka.... harituh pun adik aku tanya ... ada tak jual kat sini... kebetulan plak aku terjumpa kat airport arituh....so memang skang dah ada kat mesia ye... err... tapi aku tak pasti lah plak...kat mall2 kat sini nih....... teruja terus aku.... aku suka...
kalau kata baru ada kat sini.. sebab dulu aku dok beriya carik... punya lah nak sangat makan ferrero garden... tapi tak jumpa...
emm ada sesapa nak bagik aku coklat tak...??? skang aku tak beli coklat (ye ker..)..sebab aku sedag berdiet (hahahah...katanya kann..) ... tapi kalau korang nak bagik... itu da kira rezeki... tak bleh tolak kan...heheh



Comments

Munirah Abd said…
saya suka
saya suka
saya suka

saya mahuuuuuuuuu semuaaaaaaa coklat di dunia ini di hantar ke rumaha saya!! lalallala (berdoa)
adenium said…
munirah abd - hish ko nih dik... kalau nak berdoa biarlah ada amin ke... nih lalalala... err..kalau dapat bagik aku sket erk...hehe
Amiha Ayu said…
coklat?
kalau org bagi ok la..
kalau beli sendiri utk makan..tak kot.
kalau belikan orang...
ha! tu boleh.
:P
adenium said…
*ayu* - ayu nak coklat..hahahahah....
munirah..doa mung hampir dimakbulkan..hahaha
Lyn Yusoff said…
Lyn pun nak gak..
bestnyer dpt mkn coklat.. hehehe
Ayu Zuraida said…
wah..coklat..dulu ada pkwe slalu bg coklat..skg?ada jgak tapi dh jarang ler..apa leh wat..:(
adenium said…
ayu zuraida - beli jer sendirik.. beli banyak2 bagik i gaks...
adenium said…
lyn yusoff - lyn.. jom kita mintak ngan ayuthesun..heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan