food review : BOSTON

food review.... kali nih... aku try masa bulan puasa... masa hari jumaat dah dekat nak raya tuh... since malas nak g jejauh.... so makan kat AEON SETIAWANGSA jer....
dah tatau mana nak tuju... dengan orang yang memenuhi hampir semua tempat.... so kami pilih BOSTON.... so jom layan apa yang kami order.....

my sister punya seafood mee... aku hambik yang sama gak...cuma aku hambik daging punya.,...nama lupa lah..hahaha

ini famili starter... not so bad... i like....
nasi goreng... ini untuk adik aku... yang tak makan pedas....
my BIL punya steak....
banana split....
banyak pilihan jugak kat sini.... tapi food kat sini bagik aku so so aja.... tapi not bad lah... so kalau korang nak try makan kat sini... silakan... sebab ada banyak pilihan....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan